Lara bungaelisya

follow me

Friday 29 April 2011

Nantikan|ketibaanKu|wahai pulau perhentian|

wau nice x sabar nak g..insyAllah sampai gak aku kat pulau perhentian..
lokasi yang di rancang kat sini la...(watercolour)  comel x?comel kan?hahaha dop sabor dh...
teruja dh rasa...:) dh lama benar nak g sana...tapi x sampai2 lagi insyaAllah x de halangan sampai la aku kat sana..walau hanya dua hari..sptnya 3 hari 2 mlm..tapi dh penuh..:( but aku tetap nak g..thanks pada mr s___ sbb tolong carikan....
aku dkt je nga pualu 2 tapi x pernah sampai...darat molek..hahha harap2 jadi la..aku pun dh boking dah...
bajet dlm 6 org x tahu la 2 org lagi sape... sapa2 yang nak g ckp r... ??? ngeee....  aku dah jatuh cinta nga pualau hahahha....
natikan aku wahai pulau perhentian......
 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...