Lara bungaelisya

follow me

Saturday 30 April 2011

My heart...

Seingat aku.....
ya Allah maafkan aku kerana x dapat menilai cinta nga kasih sayang...yang sebenar..tapi ku tahu andai jodoh tiada akan terpisah juga..apa yang mampu sabar..bila dia berlalu baru ku tahu... dia adalah cintanku....cinta yang sejati....
pada tahun 2006
...wah masa 2 ngah top ramai peminat...bercinta sana sini..cinta monyet yang 2 nak yang ne nak....huhhuhu mcm2 cinta blh jumpa...!!! skrg baru rasa kecewa,,
aku cinta dia tapi dia dah berpunya...nak capai x sampai..bodoh betul aku tak hargai cinta yang tulus...duk layan cinta bodoh yang sekarang x henti2 gangu aku... aku pun ada rasa suka kat org gak ,,tapi tak de la nak gangu org...
nak citer ada seorg jejaka yang paling aku sayang..aku pernah x layan diadgn baik aku buat cam biasa ja..sebb aku cuba nak setia nga org lain aku tak nampak cinta dia yang aku nampak..cinta org lain..aku tak nampak kasih sayang dia....aku menyesal!bila aku jatuh baru aku sedar..tapi dah terlambat....
aku doakan kamu bahagia..walau hakikatnya aku x dapat melupakan kamu.... kali pertama aku jumpa kat sek dia 'besut'..masa 2 aku bercinta nga kwn dia...kelakar dia nusut ko ayah dia..hehehhehe aku x rasa apa lagi masa 2.. wah nak kata jodoh la masa 2..la kan..
kwn dia mintak putus sbb kesian kat aku duk sedih..aku pun single la..mcm aku ckp tadi..patah tumbuh hilang berganti...bercinta plk nga mat sengal bodoh x reti nak menghargai..ah mals nak citer sal dia..aku nak citer sal org yang aku sayang...
Aku selalu jumpa dia kat pasar tani besut..dia tegok aku tegok..huhuhuhu eh eh...dia nk tegur..aku ne jenis sombong koya katakan..dammm.....pas2  aku ke plkn... 
selepas aku menamatkan plkn selama 3 bulan aku balik..dah buat lesen di situ la jumpa cinta yang aku sayang tapi dah menghilang.... aku tegok cam knl sbb dia member xboy aku..aku gelak kat dia sebb dia sbb bt lesen lambai2 tangan sgt kelakar ..hahahaha sdh la lau ingat..kembali..kisah dia..


saat ,manis yang x dapat aku lupakan..


emm nati dia datang tanya nape gelak...x de saje jawab ku..dia sweet cepat mesra kite org borak2 dia cite pegalaman berkawat..aku blurr je masa 2!!hahha huhuhu msa nak balik dia mitak no tel..aku x nak bagi pahtu tergerak hati nak bagi dalam jauh aku bagi no tel..masa 2 aku nak g peneng..kija sana..msg la masa 2...


aku tak banyak cite tentang hidup ku..banyak aku x tahu tentangnya..cintanya.. dirinya aku nak kata bercinta x jugak kwn dlu..aku g peneng aku lupa dah kt dia..msa 2 dia dah blajar kat poli peneng..aku jarang berhubung..masa aku kecewa cari dia..
padam muka aku dia ada gewe doh loni...mekkk sdh... masa  hari merdeka dia call ckp dia ada kawat kaki kat queenbay mall..ke nama apa aku dah lupa..aku x g sebb aku takut jumpa nga si sengal..huhuhu dia kata tercari mana aku..mitak maaf aku x nampak cinta kamu lagi masa 2...lepas 2 aku dah tak berhubung nga dia aku jumpa plk masa nak balik kg jumpa kat bus stop aku msg dia..."balik kg gak ke" dia x balas tapi aku tegok dia tercari..aku gelak je sebb aku nampak dia...:) pahtu aku call cakap kat nga dia..ke esokan hari aku sampai kg...
g besut laluh pasar tani besut suka benar la g beli sana..jumpa plk nga dia..dia kata terlepas bas sampai ganu ala cian nya... emmm esokan hari dia ajak aku g jertih g beki card ATM dia aku kluar la..aku tunggu kat luar..jaga helmet kesayangan dia..emmm...tggu selesai masa 2 dah nak balik dah dia jumpa plk member dia patah balik 2 ikut..member dia nak g amik motor kat pejabat pos jertih kite org tunggu kat luar..
dia panggil main kejap..??bakpo???aku ingat apa yang tak kena nga muka aku..dia tarik dia lap peluh wah sweetnya mana ada org take care gitu...bodos la x nampak...lagi..emm pahtu dia org siap g kedai rantai tgk2..je..kiterorg balik la...singgah pantai air tawa minum2..seingat aku 3 kali je dating nga dia 2 pun g jertih..teman dia,masa 2 aku duk kl dia stay  peneng..masa aku duk kl aku berhubung lagi nga dia tapi kurang la..aku sediih aku balik kg dia g amik..aku terharu..masa aku jatuh motor dia g tegok aku...masa raya dia antar lemang,hantar gulai,antar buah..aku syng dia aku nak kat dia...nape tinggal aku....(dia kata maaf ye...) so aku kena faham la..
aku cuba nak lupa kamu tapi x dapat..aku syang kamu...aku cuba mencintai org lain tapi x dapat...sume hanya nak mainkan perasaan..memang aku x kan dapt sebaik kamu...apa yang ku tahu x semua cinta akan bersatu..akan ku buang jauh..sejauh mungkin.... 


hargai la cinta yang tulus jgn bila dia berlalu baru tercari memang x kan dapat la.. aku tahu kamu pencinta yang setia...

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Korus
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Ulang Korus

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...