Lara bungaelisya

follow me

Saturday, 30 April 2011

My heart...

Seingat aku.....
ya Allah maafkan aku kerana x dapat menilai cinta nga kasih sayang...yang sebenar..tapi ku tahu andai jodoh tiada akan terpisah juga..apa yang mampu sabar..bila dia berlalu baru ku tahu... dia adalah cintanku....cinta yang sejati....
pada tahun 2006
...wah masa 2 ngah top ramai peminat...bercinta sana sini..cinta monyet yang 2 nak yang ne nak....huhhuhu mcm2 cinta blh jumpa...!!! skrg baru rasa kecewa,,
aku cinta dia tapi dia dah berpunya...nak capai x sampai..bodoh betul aku tak hargai cinta yang tulus...duk layan cinta bodoh yang sekarang x henti2 gangu aku... aku pun ada rasa suka kat org gak ,,tapi tak de la nak gangu org...
nak citer ada seorg jejaka yang paling aku sayang..aku pernah x layan diadgn baik aku buat cam biasa ja..sebb aku cuba nak setia nga org lain aku tak nampak cinta dia yang aku nampak..cinta org lain..aku tak nampak kasih sayang dia....aku menyesal!bila aku jatuh baru aku sedar..tapi dah terlambat....
aku doakan kamu bahagia..walau hakikatnya aku x dapat melupakan kamu.... kali pertama aku jumpa kat sek dia 'besut'..masa 2 aku bercinta nga kwn dia...kelakar dia nusut ko ayah dia..hehehhehe aku x rasa apa lagi masa 2.. wah nak kata jodoh la masa 2..la kan..
kwn dia mintak putus sbb kesian kat aku duk sedih..aku pun single la..mcm aku ckp tadi..patah tumbuh hilang berganti...bercinta plk nga mat sengal bodoh x reti nak menghargai..ah mals nak citer sal dia..aku nak citer sal org yang aku sayang...
Aku selalu jumpa dia kat pasar tani besut..dia tegok aku tegok..huhuhuhu eh eh...dia nk tegur..aku ne jenis sombong koya katakan..dammm.....pas2  aku ke plkn... 
selepas aku menamatkan plkn selama 3 bulan aku balik..dah buat lesen di situ la jumpa cinta yang aku sayang tapi dah menghilang.... aku tegok cam knl sbb dia member xboy aku..aku gelak kat dia sebb dia sbb bt lesen lambai2 tangan sgt kelakar ..hahahaha sdh la lau ingat..kembali..kisah dia..


saat ,manis yang x dapat aku lupakan..


emm nati dia datang tanya nape gelak...x de saje jawab ku..dia sweet cepat mesra kite org borak2 dia cite pegalaman berkawat..aku blurr je masa 2!!hahha huhuhu msa nak balik dia mitak no tel..aku x nak bagi pahtu tergerak hati nak bagi dalam jauh aku bagi no tel..masa 2 aku nak g peneng..kija sana..msg la masa 2...


aku tak banyak cite tentang hidup ku..banyak aku x tahu tentangnya..cintanya.. dirinya aku nak kata bercinta x jugak kwn dlu..aku g peneng aku lupa dah kt dia..msa 2 dia dah blajar kat poli peneng..aku jarang berhubung..masa aku kecewa cari dia..
padam muka aku dia ada gewe doh loni...mekkk sdh... masa  hari merdeka dia call ckp dia ada kawat kaki kat queenbay mall..ke nama apa aku dah lupa..aku x g sebb aku takut jumpa nga si sengal..huhuhu dia kata tercari mana aku..mitak maaf aku x nampak cinta kamu lagi masa 2...lepas 2 aku dah tak berhubung nga dia aku jumpa plk masa nak balik kg jumpa kat bus stop aku msg dia..."balik kg gak ke" dia x balas tapi aku tegok dia tercari..aku gelak je sebb aku nampak dia...:) pahtu aku call cakap kat nga dia..ke esokan hari aku sampai kg...
g besut laluh pasar tani besut suka benar la g beli sana..jumpa plk nga dia..dia kata terlepas bas sampai ganu ala cian nya... emmm esokan hari dia ajak aku g jertih g beki card ATM dia aku kluar la..aku tunggu kat luar..jaga helmet kesayangan dia..emmm...tggu selesai masa 2 dah nak balik dah dia jumpa plk member dia patah balik 2 ikut..member dia nak g amik motor kat pejabat pos jertih kite org tunggu kat luar..
dia panggil main kejap..??bakpo???aku ingat apa yang tak kena nga muka aku..dia tarik dia lap peluh wah sweetnya mana ada org take care gitu...bodos la x nampak...lagi..emm pahtu dia org siap g kedai rantai tgk2..je..kiterorg balik la...singgah pantai air tawa minum2..seingat aku 3 kali je dating nga dia 2 pun g jertih..teman dia,masa 2 aku duk kl dia stay  peneng..masa aku duk kl aku berhubung lagi nga dia tapi kurang la..aku sediih aku balik kg dia g amik..aku terharu..masa aku jatuh motor dia g tegok aku...masa raya dia antar lemang,hantar gulai,antar buah..aku syng dia aku nak kat dia...nape tinggal aku....(dia kata maaf ye...) so aku kena faham la..
aku cuba nak lupa kamu tapi x dapat..aku syang kamu...aku cuba mencintai org lain tapi x dapat...sume hanya nak mainkan perasaan..memang aku x kan dapt sebaik kamu...apa yang ku tahu x semua cinta akan bersatu..akan ku buang jauh..sejauh mungkin.... 


hargai la cinta yang tulus jgn bila dia berlalu baru tercari memang x kan dapat la.. aku tahu kamu pencinta yang setia...

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Korus
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Ulang Korus

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

Friday, 29 April 2011

Nantikan|ketibaanKu|wahai pulau perhentian|

wau nice x sabar nak g..insyAllah sampai gak aku kat pulau perhentian..
lokasi yang di rancang kat sini la...(watercolour)  comel x?comel kan?hahaha dop sabor dh...
teruja dh rasa...:) dh lama benar nak g sana...tapi x sampai2 lagi insyaAllah x de halangan sampai la aku kat sana..walau hanya dua hari..sptnya 3 hari 2 mlm..tapi dh penuh..:( but aku tetap nak g..thanks pada mr s___ sbb tolong carikan....
aku dkt je nga pualu 2 tapi x pernah sampai...darat molek..hahha harap2 jadi la..aku pun dh boking dah...
bajet dlm 6 org x tahu la 2 org lagi sape... sapa2 yang nak g ckp r... ??? ngeee....  aku dah jatuh cinta nga pualau hahahha....
natikan aku wahai pulau perhentian......
 


Melayan perasaan...zzzZZZZZ

Easy come, easy go
That’s just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss, Had your eyes wide open -
Why were they open?

Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked, Cause what you don’t understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same
No, no, no, no

Black, black, black and blue beat me till I’m numb Tell the devil I said “hey” when you get back to where you’re from
Mad woman, bad woman,
That’s just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car

Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked Cause what you don’t understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh

I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same
If my body was on fire, ooh You’ d watch me burn down in flames You said you loved me you’re a liar Cause you never, ever, ever did baby…

But darling I’ll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no

Wednesday, 27 April 2011

santai| habis|

mizz dona..huhuhuu

al kisah..saudara vs best fren...nak buat drama konong...hahahahhaha tapi mendatangkan hasil..korang nak kenal x sape mizz dona..ketikk kebummm chakkkk!!!

yang kat tengah tue la mizz dona....

ha yang ne plk pelakon skandelnya..
nak buat skandel la konong bagi cek abg dia jeles???hahahahah


keesokan harinya layan la si kakak aku ne..mengupload gambar dia org...
ne la si pen upload gmbr...si kakak ku yang comel ne...
lor x leh plk le
x pa akak aku yng pakai cermin mata kat atas 2.....
tiba2 boy mizz dona betul jeless...sampai nagis2 mereka berdua..dan akhirnya dia org dah nak kahwin..
ganas x kite org...hahahhaha layan...Zzzzzzz

Pengarah:Mizz Dona
Penulis:Raisya
jurugambar:C'no
Pelakon: Pali..huhuhu

Sunday, 24 April 2011

sad|so|sad

sad so sad..ya Allah kuatkan semangat ku ya Allah.... sedihnya... tiba2 terbaca blog si Dia lekaki yang aku cintai..Ya allah kau beri la aku kekuatan..kau beri la dia kebahgian..jgn biar aku gangu hubungan dia jauhi la dia dari ku aku x sanggup..

aku sedihh..sedih weh......

don't know....

mengapa aku ne nasib malang???nape apa yang aku syng x dapat..sume tinggal kan aku aku sedar aku ne x layak.... aku syng kau..syg sgt...aku da pesan kat akak aku lau aku mati bgthu dia....cmana aku nak lupa kau..ha??? aku tak kuat...nak hadapi semua ne..aku x nak gangu korang..tapi aku sdh bila baca cite korg...

aku memg x layak untuk di cintai... ada ka org nak dkt aku ne???
aku kena sdr diri..okey fine..sha... hanya pada mu ya Allah aku berserah..


tersimpan cinta dalam diam...aku akan pergi...

Friday, 22 April 2011

bukan | senang | untk | Berjaya

Tiada kejayaan Yang Datang Tanpa Usaha yang Gigih..

ya Allah kau tabahkan lah hati hamba mu ini untuk menghadapi dugaan hidup..  ya Allah permudahkan lah segala urusan ku..aku redho atas segala ujian mu..dan aku bersyurkur atas nikmat yang kau berikan..aku tahu bukan mudah nak senang...tapi aku tetap akan berusaha.. berusaha.....wlaupun macam2 halangan aku lalui( mesin rosak la.. xcukup modal la... )kena comment la.. 
insyAllah dengan usaha aku dan kakak aku..kite org akan berjaya..nak jadi mak andam dah pernah mekeup pengantin dh tapi x de modal..brg makeup 1k gak..huhuhu

jual baju gaun pn nak gak..fistnya c,no jahit aku tegok lawa..aku cadang nak buat perniagaan 2..pjm duit kok..teme kasik kok.. tapi slow2..sebulan satu barang aku beli bln lepas ada beli kain... ada org dh tempah mesin plk rosak,x siap ag.. nak g ambil mesin kat kg x dan duit..so sad....

walau apa pun aku akan tetap berusaha..aku x nak lupa diri... ramai org yang beri semangat kat aku..teme kasih pada famly,kak bib ,kak maria dan kwn2..aku bertuah sampai tahap ne..aku rsax sabar dh nak stat niaga...aku x leh duk diam ada je aku nak buat..ye r lama x kija part time..
org blh kenapa aku tak boleh... Raisya bolehhhhh......????!!!

Tuesday, 19 April 2011

lagu|yang|membakar|semangatku

Suatu ketika
Kita pernah tertawa
Suatu ketika
Kita pernah berduka
Memori lalu
Tersemat di hatiku
Buat azimat perjalananmu
Untuk tatapan anak bangsa

Ku titipkan satu cerita
Jadi pedoman untuk semua
Takkan mengalah sebelum melangkah

Impian menjadi haluan cita
Rintangaannn membakar azam di jiwa
Dan cinta bukan hanya kata-kata
Harapan semua anak merdekaOh..

Walau seribu halangan melanda
Kita harungi tanpa lelah terasa
Walau seribu halangan melanda
Kita harungi tanpa lelah terasa
Walau seribu halangan melanda
Simpulkan di dada terus membara

Walau seribu halangan melanda
Simpulkan di dada terus membara...

Diri|ku|Seadanya

jalan2 puas duk sajoooo..
 lalallalallalalalala..layan perasaaannnn

 dah gemuk dh,,,
tiga saudara.....

Saturday, 16 April 2011

Kota Raya| oh| Kota Raya

Kota Raya..Kuala Lumpur..dah macam bukan di malaysia..huuhu di situ penuh dengan warga asing.. takut giler...al kisah la aku nga cek no nak g beki mesin epal..kat situ je ada tempat dia..pergi dah lewat..slmt sampai...saat mencabar bila time nak balik x tahu nak naik bas dkt mana??? nk tanya sume warga asing.. tiba2 buat pandai jln ke situ ke sini..jumpa satu kakak rasa cm melayu tanya mana nk  kuala lumpur hahaha dia ckp dh kl ne..hahahah bkn kak maksud saya sogo..dia ckp kat belakang mydin g la aku nga cno..
takut pun g..lps 2 bkn kat situ..dia ckp jln pasar seni..mana la aku tahu, dlu aku dh pernah sesat kat situ,,skrg dua org tapi msh takut..ingt aku je sesat ada dua org lagi sesat gak..ke hulu ke hilir cari kat mana nak naik bas...aku nak cari bas 224..aku nampak dpn sana aku kjr tgk dah x de x thu dia klr ikut mana..nati aku pusing keluar tempat yang sama..nampk bas 2 lagi..tapi dia x berhenti..haram punya bas...ngomell dlm hati,,kita org dah takut..aku ckp dkt akk..cno jgn tegok mata dia org..aku pggn tgn akak aku...

last skali kita org jumpa jln dato seni naik bas g kl...huhu singgah pasar mlm..baru rasa berada di malaysia kembali..huhuhu mesin stay kat sana..nati kena g lagi..mmaaaa takut...tapi kena beranikan diri la..susah pyh kite org untuk mjlnkan perniagaan..kita org x putus asa...akhirnya dapat balik dgn selamat..Alhmdllah..

Saturday, 9 April 2011

Zaman|kecil|yang|terindah

teringat zaman kecil ku...bersyuk aku pada Allah kerana di lahirkan dalam agama islam agama yang suci..terima kasih pada kedua org tua ku yang brsusah payah menjga ku..sayg mek syg ayoh...aku dilahirkan dlm kluarga yang miskin..zaman kecil ku selalu dihina,,di ejek tapi aku bersyuk sbb aku ada mek ayah,,,mek aku penjual kuih,ayah seorg nelayan..aku x nak g mengaji al-Quran sbb org x suka aku..org ckp aku busuk,,pakai baju sama..mmg pon kita org x mampu nak beli baju..adk beradik ramai..lau musim banjir x de baju sbb x kering pakai tuala je..

tapi wlpn miskin aku makan mewah ayah selalu bwk balik ikan besar2..teringt kat telur ikan gelama..kdg2 mek x makan sbb x ckp..tapi dia kata makan lah mek x sir..sedih..aku anak manja selalu tido nga mek..x tido nga mek aku jerit..aku jenis suka ikut ayoh g bt kija..g sungai tangkap ikan..nyuluh ketam...g tanam tembakau..mlm2 aku ikut...tido dlm perahu siap bawak selimut lagi..comel suasana sungai ada kune2 penuh pokok comel sgt..suka tegok ketam..ayoh2 2 ayoh cpt..hhehe ye dpt..dpt..kdg2 aku kena mrh sbb bising nati ikan lari.. balik ayoh jual..kdg2 mek buat ikan kering untuk jual.. ayoh v la duit kdg2 xsir..biar ayoh wak beli lauk..ayoh time ada duit dia beli la kat anok dia..

aku dlu nak beli kueh bolok mitak nga mek 10 sen jah..tapi mek x dop duit,,aku jerit siap nyayi lagi..mek mitak duit pusen nak beli bolok..mek cari bawoh tika takut ada duit..tapi x dop lama aku jerit..aku suka mkn..masa 2 aku x fikir susah nak dapt duit..pahtu mek bg x tahu la jumpa mana..aku siap nyayi oyt mek kedekut..aku ckp mek nak pusen jah mek..kedekut...ckp sambil jerit..mek we...dgn duit 10sen yg x tahu dari mana mek dpt aku g beli kueh bolok 2 jalan kaki..sore..umah mok cik pioh..dia mak sdara aku..pahtu g kot dapur..mokcik2 nak beli bolok...masa 2 10sen 2bji,,mokcik pun v 3 biji,,tapi dia oyt amk la..dia x amk duit pon...

aku walaupon miskin aku bertuah boleh rasa hidup kg aku rasa org bandar x dop sume 2..mandi parit..mandi sungai,main jual..hahaha main mok2..ank nga botol air saksi..siap ada buai lagi..lau main masok2 aku curi supit mek..hehhe sbb mek buat kueh bnyk la supik..nati mek ngepek...ha?????sapo amik supik aku hbs x dop ne...!!!!!!apo la budak2 ne main udoh..aku amik sikit jah...kdg2 amik periuk mek kemoh dlm rok hahahah habis hitam wak masak nasi,,mek marah cikit jah..mula2 pahtu dop la..syg mek...

aku suka kija..cari kepoh jual...cari pucuk tere jual..ikut mok...mok muda so sweet...mm macam2 aku lalui..ada sedih ado dop,,dlu sek redah aku pakai baju buruk..kasut sapa nampak kaki sbb 2 thn kasut sama..pahtu aku jrit..aku oyt mek org lain sume baju baru kasut baru kita wak ne jah..mk oyt dh kita mampu wak ne jah..tpi sbnrnya mk sdh...dia kija kuat untuk anak2 dia..time masuk pustaka aku lmbt sebb aku malu kasut aku buruk..x cekat poda suh putih..mana ada kwn sgt aku ada nya dona wlpn x klas nga aku wak lain saing2 gitu jah...tapi aku ada peminat org siam..huhuhu selalu tgk aku..kacau..aku..sekt aku..emmm..sampai sek mngh dia usha aku..lau cikgu mengajr dia tgk aku..huhuhu..

pernah ari raya aku x dapat baju sama nga c'no nga ema sbb x ckp kain...sedih mek 2 gak puji comel jgk wak mu..emmm aku sdh dia org comel aku baju x comel...aku pernah kija ngeret buh pasir dlm supik untuk tanam tembaukau..kadang2 ikut mek g ikut mek kija kat kilang kepok..sian ikan banyk sgt tangan sampai kecut,,mek balik mlm ayoh x sir buka pintu sbb balik lmbt...emm kadang aku g ikut wak kija kejap pahtu jumpa saing amik supik ikt kat kayu..igat pepatun hahah serok time 2,, kdg main rumah main mcm2 guli..main getoh,bola tin,bola katok..ada kala bedir buluh aku main ikut abg aku main..hahahha musim banjir dia org buat rakit nga buluh hahahhahaha naik2 tengelam..hahahha x tahu la x timbull..seingt aku pokcik aris,pokcik pendi,yo,cno,nurul,iman,siti,ehan,mak yie...amin..dona ado ko dop x tahu..x ingt..lau main gapo2 sokmo baloh..wah tiba2 ingat main cikgu2 ats pokok...tere..iman buat rumah atas pokok nga yo,pokcik aris..kdg2 aku dona,ehan,siti so umh,,wah bestnya atas pokok stdy atas 2 la..keloh..balik umh amik nasi..masa 2 aku lauk ikn jah sbb ayh nelayan..citi makn ayam..emm kdg2 konsi lauk..buku nga daun g  sek naik bas..goncang pokok 2 naik bas weh korang ingt ka??wak mujuh goncang 2 abs ko deras hahah lucu la...

bnyk aku buat masa kecil..emmm bestttt..main nga ehan naik basikal dia masa 2 aku x dop basikal ehan ada basikal kecil jual petai padi..jual2..hahahah ehan ingt dop??ehan suka kute cah..emm sakit..ingt main buah gapo x tahu warna biru.bkn main ramas kat2 nak,,comel ke wah air blh ne..bkn minum wak main jual..pahtu gatal la tangan...mek..mek..weh budak ne main woh gapo ne..??mek basuh nga air suam tangan aku lagi.tangan ehan lagi..sapu ubt..hahahha begon sunggh..huhuhuhu,, time main jual aku biasa jual nasi air,,dagin nga pokok kaktus..sbb pokok kektus besar dpn nga seblh rumah..ada duri tajam..bunga dia bt lampu biasa dia org main jual umh aku..

pernah mandi parit ada lintah kat palo aku,,eeee aku takut litah..ehhh geli sampai ari ne..1 ari litah ada ats palo..eeeeeeeeeeeee..ngeeeeee... emm ingat arwah tok ayoh nga wo,,emm tok aku duk sblh umh umh mroh 2 skrg dh x dop dh...umh 2 la tempat aku main..kdg tolong tok ayoh kerat nyor we mkn ko aym..ptg2..tok ayoh nga wo org kayo..dia org meniaga,,jertih besut,,jual klapa..jual pucuk2..jual ayam kg..aku selalu ikut tok ayoh g cari butir tere..prnh aku mandi nga c'no,,,dlm besen gaya swimimg poo  hahaha pahtu duk kelumm..kelum..pecoh kebuk lari..tok ayoh beken aku x g umh tok ayoh seminggu takut..kena marh..tok ayoh aku tok bomor..dia bomo bkn bt org dia bomoh nga ayt al-Quran bomoh org sakit campak,barah,beretih,,lekat tulang..bdk deman..dulu mana ada doktor sgt..Alhmdllah sht bila minum air tawar tok ayoh..sakit gitu je..dia kebal..kena pisau x lut biasa la org dlu2,,dia cite jepun tembak x lut pun..emm aku sempat bljr bomoh lekat tulang..aku tegok pengamal prubatan cara islam kini pun sebt bnda yang sama..skr dia dh x de..Al-Fatiha untuk tok ayoh,,wo..cek..skrg aku ada mok sore jah,,mok rajin..skrg duk buat tikar kuang..huhuhu comel,,,bnyk lagi kisah aku tapi ne je aku dapt luah..skrg aku bersyurku dapt kija sebagai kerani..dah cukup membangkan mek ayoh..rezeki aku...mmm zaman kecil yang terindah,,,,,

Monday, 4 April 2011

percutian di PD

percutian yang x dirancang...abg aku ada khusus kat sana so join skali le..amik cuti last minit... kite org pergi 5 org..pokcik,kak sha,mokdik cno and aqil Quyyum...sampai sana kite org cari hotel..pusing punya pusing akhir skali singgah di SRI MALAYSIA..huhuhu sampai dah buat hal dia org x bagi key,,pahtu cakp bg..sengal..huhuu angin2 bagi kat aku la... esokan harinya ada ada mslh lagi tuala x cukup 1... ingat kite org nak ke..huhuhu apa2 pon best ler..huhuhu

ne kak ipar aku miss sha... nga aqil...

pantai PD

kak sha,c'no and aqil  kite org g sendiri pantai..huhuu

ha yang laki 2 la abg aku pokcik fendi...

baru duduk dah bgthu kolam ditutup sengal betoll... aku bkn nak mandi ponn...

cuti|cercite|cercita

dapat merehatkan diri bercuti,,huhuhu amik cuti last minit nak buat camana pok cik baru ckp...nak ikut x nak duk umh sorg2..kblkgn ne tido asyik mimipi yang mengarut,,skrg ada kat pD,,tadi mkn sedap gak la..tapi skt perut sampai muntah2..ish nape..sbb minum nescafe..aku mana blh minum nyetok perut..hhuu ne tido tersedar...kena ckau kat tangan tajam..huhuhu terus online... takut nak tido..esk dh kena balik dah nga bas,,sbb pokcik cno kak sha cuti smpai ari rabu aku smpai esk je nak buat camana..aku menginap di hotel sri malaysia..petang tadi g pantai..hahhaha balik bergmbr sakan..g kat kolam renang..penjagga dia letak "kolam ditutup..oit aku kata..baru letak kaki dah tutup..dia ckp nak mandi,mandi jela amk syarat je tutup oh okey..aku bukan nak mandi pon nak remdam kaki je...

sherina simfoni hitam (Lirik)

sherina simfoni hitam (Lirik)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...