Lara bungaelisya

follow me

Saturday, 16 April 2011

Kota Raya| oh| Kota Raya

Kota Raya..Kuala Lumpur..dah macam bukan di malaysia..huuhu di situ penuh dengan warga asing.. takut giler...al kisah la aku nga cek no nak g beki mesin epal..kat situ je ada tempat dia..pergi dah lewat..slmt sampai...saat mencabar bila time nak balik x tahu nak naik bas dkt mana??? nk tanya sume warga asing.. tiba2 buat pandai jln ke situ ke sini..jumpa satu kakak rasa cm melayu tanya mana nk  kuala lumpur hahaha dia ckp dh kl ne..hahahah bkn kak maksud saya sogo..dia ckp kat belakang mydin g la aku nga cno..
takut pun g..lps 2 bkn kat situ..dia ckp jln pasar seni..mana la aku tahu, dlu aku dh pernah sesat kat situ,,skrg dua org tapi msh takut..ingt aku je sesat ada dua org lagi sesat gak..ke hulu ke hilir cari kat mana nak naik bas...aku nak cari bas 224..aku nampak dpn sana aku kjr tgk dah x de x thu dia klr ikut mana..nati aku pusing keluar tempat yang sama..nampk bas 2 lagi..tapi dia x berhenti..haram punya bas...ngomell dlm hati,,kita org dah takut..aku ckp dkt akk..cno jgn tegok mata dia org..aku pggn tgn akak aku...

last skali kita org jumpa jln dato seni naik bas g kl...huhu singgah pasar mlm..baru rasa berada di malaysia kembali..huhuhu mesin stay kat sana..nati kena g lagi..mmaaaa takut...tapi kena beranikan diri la..susah pyh kite org untuk mjlnkan perniagaan..kita org x putus asa...akhirnya dapat balik dgn selamat..Alhmdllah..

1 comment:

  1. bahaya kat situ ..hati2 la kalau jalan kat area situ ..nampak mcm ramai org jahat..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...