Lara bungaelisya

follow me

Friday, 22 April 2011

bukan | senang | untk | Berjaya

Tiada kejayaan Yang Datang Tanpa Usaha yang Gigih..

ya Allah kau tabahkan lah hati hamba mu ini untuk menghadapi dugaan hidup..  ya Allah permudahkan lah segala urusan ku..aku redho atas segala ujian mu..dan aku bersyurkur atas nikmat yang kau berikan..aku tahu bukan mudah nak senang...tapi aku tetap akan berusaha.. berusaha.....wlaupun macam2 halangan aku lalui( mesin rosak la.. xcukup modal la... )kena comment la.. 
insyAllah dengan usaha aku dan kakak aku..kite org akan berjaya..nak jadi mak andam dah pernah mekeup pengantin dh tapi x de modal..brg makeup 1k gak..huhuhu

jual baju gaun pn nak gak..fistnya c,no jahit aku tegok lawa..aku cadang nak buat perniagaan 2..pjm duit kok..teme kasik kok.. tapi slow2..sebulan satu barang aku beli bln lepas ada beli kain... ada org dh tempah mesin plk rosak,x siap ag.. nak g ambil mesin kat kg x dan duit..so sad....

walau apa pun aku akan tetap berusaha..aku x nak lupa diri... ramai org yang beri semangat kat aku..teme kasih pada famly,kak bib ,kak maria dan kwn2..aku bertuah sampai tahap ne..aku rsax sabar dh nak stat niaga...aku x leh duk diam ada je aku nak buat..ye r lama x kija part time..
org blh kenapa aku tak boleh... Raisya bolehhhhh......????!!!

2 comments:

  1. biasa la sya ..bukan senang nak 'Senang' ..sabar la ye ..

    ReplyDelete
  2. okey tq kak siti..nga sabr la ne,,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...