Lara bungaelisya

follow me

Thursday, 21 July 2011

Lirik Jaclyn, Ning Baizura & Shila - Seribu Sesalan
[Shila]
Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang
Sunyi sepi
Juga rembulan
Dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

[Ning]
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
[Jaclyn]

Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

[Ning]
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
[Shila]

Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
[Ning]
Di saat ku perlukanmu
[Jac]

Tertutup jua segalanya terhadapmu
[Ning]
Di sini ku tersedu-sedu[Shila]
Setelah cinta pergi
[Jac]
Ku mengusung duka ini diiringi
[Ning]
Diiringi[Shila]
Kisah janji
[Jac]
Dimungkiri
[Ning]
Dimungkiri[Jac]
Sia-sia ku
[Ning]
Mencintaimu[Shila]
Setia padamu
[Jac]
Percayakanmu
[Jac, Shila & Ning]
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

[Jac]
Sia-sia ku
[Ning]
Mencintaimu
[Shila]
Setia padamu
[Jac]
Percayakanmu
[Jac, Shila & Ning]
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Beribu sesalanku...


Sunday, 10 July 2011

Boringg ler....

bila bedmood mula terasa....
eee ada je yang buat aku rasa nak marah.... saje  je kan nak cari pasal nga aku... aku geram betul nga seseorg ne bajet baik.. nape er dia x rasa apa dia buat..dia buat mcm aku yang bersalah plk salah sendiri x nampak... apa lah nasib aku ne...msg dia buat aku rasa nak muntah..aku tahu x baik tapi aku ne jahat kan..so rasa meluat la... lau kau nak  tahu hati aku ne keras mcm batu ayat2 cinta mcm 2 aku x cair,,,lain la kau baik....  

nape ye kau x henti2 kacau aku..ada apa nga aku??? kau x rasa bersalah ke???kali ne kau nak ugut apa plk?? kau x ingat apa kau cakap ha??? kau kenal ke cinta??? kau x ingat apa kau cakap pada aku?dlu yela aku takut nga ugutan kau tapi kini aku berserh pada Allah biar la apa nak jadi buat apa aku takut nga kau..lau kau kata nak bunuh lau Allah x amik nyawa x mati gak....aku lau kira blh buat report polis sbb kau ugut aku mcm2.. masa aku bersama kau pon menakutkan...free je aku dapat pen___R..benci..kau x rasa x bersalah malah blh gelak..aku benci KAMU....


ne lah msg si dia bajet aku rasa bersalah..

percintaan kte blh dikatakan mcm lagu SALING MERINDU(aku x rindu pon)
bnyak sgt mase bersama sampai awk kata AKULAH KEKASIHMU(huhu aku x pernah kata pon) n saya plk cam pemaisuri.oleh kerana kita SEJIWA aku pon BERJANJI PADAMU
masa 2 sweet sgt(ee meluat nak tulis)huhuhu BILA HATI DAH SYG kte share masalah .BILA CINTA DIDUSTA(aku x pernah dusta kamu kau 2 yang x meghargai) mls la nak taip meluat rasa... jagan rasa mulia..  

hanya Tuhan saje yang tahu apa yang aku rasa... nak angap aku jahat po aku x kisah...yang peting aku masih ada keluarga dan kwn2 untuk menyayangi aku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...