Lara bungaelisya

follow me

Thursday, 31 March 2011

Cite|suke|duka

Dugaan lagi....
diuji lagi....
hidup ada suka du...ka...nape mimpi dia?setelah solat istiqarah?dia dah bahagia.. nga org lain..
sunyi tanpa cinta..ingin di cinta dan x ingin di cinta..apa ne mek sha..huhhuhuhu..aku nak cari seorg lelaki yang menerima diriku sedanya..memahami..ensem??nak tapi ckp skdar sdp mata memandang..ensem sgt pon x nak..takut di kebas orgh hahaha...lau org ensem aku x berani dkt sbb aku tahu dia x akan layan..hahah(bodos)..

 aku biasa ja..aku harap lps ne x kecewa  cm seblm ne..ya Allah andai..ini ujian untuk ku..aku terima dengan redho...dan aku akn lbh menghargai...rindu mek la..sihat ko mek?ayh...keluarga ku syurga ku,,,aku snggup buat apa saja demi keluarga.. 

pening sal cinta!cinta!cinta..ada apa nga cinta??tadi aku chat nga seseorg huhuhu dia memahami aku(perpuam okey)dia tahu kisah aku dia v semgt jgn give up..aku x nak gaduh nga sapa2..so kau tolong faham aku..aku x gangu kau dan kau jagan gangu aku..aku x pernah nak dendam..aku nak kau faham dia terbaik untuk kau aku sape??...wanita yang kau buang:( simpan la kenagan semua 2..Di Buai Kenagan kau dh bahgia tapi asyik gangu aku bt aku makin terluka...tapi last bgt x nak kacau..bags la...aku doakan kau bahagia..mkdik bkn gapo skit tau dop..minipu..menipu..menipu..curang..curang..curang.. xtahu la apa nasib ne...ckp la derita sampai disini..

EREN TAKKAN PISAH

Friday, 25 March 2011

ketawa|kecewa|terpisah

usai sudahh..
itu la lagu terakhir untuk ku...aku kena terima kenyataan bahawa dia bukan miliku..walaupun kadang2 aku terasa ingin cinta itu kembali..tapi x mungkin aku x sangup merampas kebahagian org lain..cinta aku x pernah dapat cinta yang sejati cinta yang tulus yang menghargai aku...aku kejar cinta yang membuatkan aku merana..aku kehilangan cinta yang tulus sebb aku kejar cinta yang menghancurkan hidup aku...


 begitukan cinta..????sekarang aku single..biar la..aku nak berjaya..aku x mudah untuk jatuh cinta..cinta la buat aku jadi gini..aku syg DIA tapi dia dah berpunya..aku rindu org yang hantar lemang umh aku..aku rindu org yang atar buah,aku rindu org yang aku bagi bear kcl..aku rindu dia,,aku rindu,,aku x dapt lupa dia..nape dia tinggl aku nape dia x tunggu aku..aku tahu aku x menghargai cintanya,,aku ada sebb,,aku cemburu tegok kamu..tappi aku halng perasaan 2..apa yang kita nak x semestinya dapat..aku cuba sedaya lupa dia tapi x leh..aku x tahu nak buat camana lagi... 


yang sorang lagi plk x henti2 kcau aku nak apa lagi ada apa nga aku?kau buang aku..lagu puaskan untuk kamu..meme dlu aku syng kamu beri peluang..beri peluang tapi apa aku dapat kecewa,,aku snggp bt apa saje untuk kamu..kau x hargai..nak melupakan kamu bukan senang menagis kecewa,,sakit aku x pernah mengharap apa pada kamu..aku redho tapi nape gangu lagi bukan kan dia terbaik untuk kamu???kau tinggal aku saat aku baru nak bgn,,saat aku sakit kau x de..buat apa datang lagi..kau dh bertunang...blh kau bagi org yang aku sayang balik???


aku sedar aku buta cinta...dah la aku  habis derita dh..sedangkan kau bahagia nga dia...jaga lah dia..dia baik..x sebaik aku..aku jahat!x dop gapo2...aku x layak untuk sapa2 pun...biarlah aku dengan cara ku..aku tak mengharap simpati..telah ku rela kecewa untuk atasi kamu...x cukup penipuan kau berikan pada ku...relakan ku pergi......aku redho.. pergila....teme kasih berikan aku cinta...satu pegajaran pada ku..aku x suka berebut cinta....biar aku sedih pon x po janji org bahagia...aku doakan sume yang aku sayng bahagia...

Tuesday, 22 March 2011

ketulusan hati...

ketulusan hati...aku redho andai dia bukan milik ku..berikan aku semangat untuk menghadapi dugaan hiduppp....aku percaya jodoh pertemuan di tangan tuhan..nati nak cite sal cinta ku yang aku sayang tapi aku x dapt memilikinya..aku redho dan cuba untuk lupakan dia..dan penat la...nak tido x lenoo plk..huhuhuhu...dlu masa part time kol 3 ne baru sapa umh..kija bagai nak rak gaji kena potong..berharga kot 130 sedih giler..tido bape jam je,,eh tak baik la..bkn rezeki aku,,huhuhu... layan lagu ketulusan hati...jooommmm....
ya Allah redhoi ketulusan hati...

marshanda - ketulusan hati

Monday, 21 March 2011

event times square

layan bluesssss.....

jadi kaunter pertanyaan

sha-kak ct-kak bib-abg nizam

kenangan tahun ni ...siap berduet lagi dengan black..HAHAHA.

Saturday, 12 March 2011

tq kak bib

Assalamualaikum....permula bicara..tq pada kak bib, sebb kak bib ada la blog ne..wlpn sha sengal,hehehe.. x tahu sangat pon tapi belajar la...arine baru berpeluang bercerita...kak bib nati ajar lagi tau..pada petang ne hujan plk dah..nak g main badminton...mlm ne insyAllah.. tggu cno ne lambt nya x sabar nak jumpa kakak yng tersyag ne....maklum la lama x jumpa.. aku ne x habis2 nak bejiwa..kat sini ke tempat nak berjiwa..??tempat mengadu kotttt...???ke x?ah apa aje la....hati nak tgk wayang tapi nga sape??emmm pakwe x de..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...