Lara bungaelisya

follow me

Thursday 31 March 2011

Cite|suke|duka

Dugaan lagi....
diuji lagi....
hidup ada suka du...ka...nape mimpi dia?setelah solat istiqarah?dia dah bahagia.. nga org lain..
sunyi tanpa cinta..ingin di cinta dan x ingin di cinta..apa ne mek sha..huhhuhuhu..aku nak cari seorg lelaki yang menerima diriku sedanya..memahami..ensem??nak tapi ckp skdar sdp mata memandang..ensem sgt pon x nak..takut di kebas orgh hahaha...lau org ensem aku x berani dkt sbb aku tahu dia x akan layan..hahah(bodos)..

 aku biasa ja..aku harap lps ne x kecewa  cm seblm ne..ya Allah andai..ini ujian untuk ku..aku terima dengan redho...dan aku akn lbh menghargai...rindu mek la..sihat ko mek?ayh...keluarga ku syurga ku,,,aku snggup buat apa saja demi keluarga.. 

pening sal cinta!cinta!cinta..ada apa nga cinta??tadi aku chat nga seseorg huhuhu dia memahami aku(perpuam okey)dia tahu kisah aku dia v semgt jgn give up..aku x nak gaduh nga sapa2..so kau tolong faham aku..aku x gangu kau dan kau jagan gangu aku..aku x pernah nak dendam..aku nak kau faham dia terbaik untuk kau aku sape??...wanita yang kau buang:( simpan la kenagan semua 2..Di Buai Kenagan kau dh bahgia tapi asyik gangu aku bt aku makin terluka...tapi last bgt x nak kacau..bags la...aku doakan kau bahagia..mkdik bkn gapo skit tau dop..minipu..menipu..menipu..curang..curang..curang.. xtahu la apa nasib ne...ckp la derita sampai disini..

2 comments:

  1. oit mek cah..da kenapa nak tacing-tacing.
    esok salah cop..pulas telinga tu yer.HAHA...

    ReplyDelete
  2. ala kak bib ne nak jiwa karat sikit..huhuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...