Lara bungaelisya

follow me

Monday 4 April 2011

cuti|cercite|cercita

dapat merehatkan diri bercuti,,huhuhu amik cuti last minit nak buat camana pok cik baru ckp...nak ikut x nak duk umh sorg2..kblkgn ne tido asyik mimipi yang mengarut,,skrg ada kat pD,,tadi mkn sedap gak la..tapi skt perut sampai muntah2..ish nape..sbb minum nescafe..aku mana blh minum nyetok perut..hhuu ne tido tersedar...kena ckau kat tangan tajam..huhuhu terus online... takut nak tido..esk dh kena balik dah nga bas,,sbb pokcik cno kak sha cuti smpai ari rabu aku smpai esk je nak buat camana..aku menginap di hotel sri malaysia..petang tadi g pantai..hahhaha balik bergmbr sakan..g kat kolam renang..penjagga dia letak "kolam ditutup..oit aku kata..baru letak kaki dah tutup..dia ckp nak mandi,mandi jela amk syarat je tutup oh okey..aku bukan nak mandi pon nak remdam kaki je...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...