Lara bungaelisya

follow me

Thursday, 5 January 2012

Tak | Suka | Madu | kasih

 
                                                            
Apakah madu..madu lebah ke?? madu bunga ka??? madu kumbang ka???hahahhaha kumbang ada madu ka?aku pom x tahu...
Di sini aku nak bagi tahu tentang madu kasih... apakah seorang wanita sangup dimadukan??..tentu tidak kan??...sapa nak sakit ma... aku yang tak kawin pom dapat rasa sbb aku pernah dimadu cinta oleh seseorg..dammm....

zaman skrg ramai remaja suka kacau laki orang! dia org suka sgt..sbb nya senang nak dapat apa dia nak..maruah tergadai pom x pa... 
apa nak jadi la... jangan dik..belajar dlu ramai lagi calon dik...jangan kacau laki org..banyak kisah madu ne...
ne kumbang yang tak cukup sorang ne... tapi gmbr ne lebah...hahah
nak2 nampak bunga yang comey cam gini ..habis la....

Sebenarnya aku nak cita Sal aku haha..kenapa erk aku selalu di gangu oleh laki org... aku x nak laki org weh...aku perempuan tahu sakit mcm mana...kenapa dia org x sedar diri..isteri dah cantik pom gatal lagi..

kat flat aku ada sorg pakcik..dia hantar anak kat jiran aku... aku nak g kija selalu jumpa...
dia sengeh2 cam kerang busuk...dia pandang aku..Ya Allah..
nati bini dia marah padam muka...lau jumpa dia aku sanggup turun ikut tangga tingkat tujuh...menyusahkan betul..penat aku, apa la..
nape erk muka aku tua ka?..sampai laki org asyik usha...
ada 2 kawan aku masa sek skrg dah kawin ajak aku kawin..nak madukan aku owh tidakk!! skrg masih kacau aku lagi...pening!
yang ex dlu pom nak dua2 katanya...bengon ka apa..ingt aku x da org nak ka??
yang kat tempt kija pom ada gak sorg selenga..suka kacau aku..yang bengon x habis2... aku biasa ja..tapi apa org fikir aku x tahu la..
janji aku tetap aku...x amik hak org..

Ya Allah jauhilah aku dari mereka yang begelar suami,,tak sanggp kongsi kasih...dan berharap sgt org x kacau yg aku..apa2 pom...
segalnya aku berserah padaMU ya Allah...
Happy Day to u All...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...