Lara bungaelisya

follow me

Tuesday, 10 January 2012

keliru | Dengan | Diri Ini...

Diduga Lagi....
Perasaan Keliru Singgah Di hati..aku x tahu apa yang aku rasakan..dan apa yang patut aku lakukan...aku x nak sapa2 kecewa kerana aku, tapi lari mcm mana pom aku dh kecewakan org...aku keliru aku x nak org kecewa..tapi hakikatnya aku yng kecewa..aku yang makan hati..sebb nak jaga hati org....
Keikhlasan Yang Dicari....
Nape Aku x pernah Dapat org yang betul suka kan aku..bukan angap aku sebagai skandel bila aku nak kwn nga org lain dia marah...kenapa aku.... !! x pasti x yah lah marah aku... aku keliru nak Cintakan org yang mcmana.... cinta blh bahagia ka??????????????????

aku rasa terhgantung...tak tahu... sedih sgt2...nape korang x pernah paham..??nape org blh bahagia..kenapa x da sorg pom hargai apa aku buat...aku sgp buat apa saja u org yng aku syg..... apa patut aku diam ja.... berserah saja????

Ya Allah Temukan aku dengan Jodoh Ku...supaya aku tak lukakan hati org...Kurniakan la cinta untuk bakal suami ku..tak nak kecewa andai dia bukan milik..ku...dan kurniakan lah Seorg lelaki yang dapt mendidikku ke jalan mu Ya Allah..yang Ikhlas ,yakin...berusaha bersungguh,bertanggjawab... Dan Jauhilah org kecewa kerana aku..... atau aku kecewakan org...sesunguh nya aku Sgt lemah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...