Lara bungaelisya

follow me

Friday 6 January 2012

Benarkah | CINTA| itu | BUTA????

Manusia memerlukan pasangan untuk hidup saling melengkapi.hadirnya cinta dan perasaan menjadikan hidup seseorg lelaki dan wanita itu sempurna..seperti teguhnya kasih shah jihan dan Mumtaz..
namun ,kadang-kala cinta itu bisa menjadikan manusia buta .bukan buta kerana memandang rupa atau harta ,tetapi buta memandang cinta yang tulus cuci,kerap kali mendegar org kata cinta itu BUTA?atau manusia yang terlalu takjub dengan cinta sehingga pekara buruk yang berlaku di sekeliling pun katanya baik sehingga menolak keluarga kerana cinta....


Pertama kali rasa nikmat Cinta

Cinta sememangnya indah.penyatuan dua hati menjadi satu antara lelaki dan perempuan menjadi hidup kita sempurna ,saat pertemuan dengan jantung hati sememgnya tidak dapt dilupakan bermula pandang pertama ,degupan jantung seakan-akan berhenti.
Dari mata turun ke hati ,itulah perasaan yang melanda jika baru pertama kali berasa nikmat cinta...
cinta hadir tanpa diundang dan kita sebagai manusia tidak mampu menolak rasa cinta itu..lebih2 lagi jika itu cinta pertama kita.
mungkin kita rasa buta kerana tidak mengenal harta,tidak mengenal sesiapa,saat itulah semuanya indah sehinggakan sanggup melarikan diri daripada keluarga demi buah hati...
cinta la pada Allah yang kita pasti akan kekal abadi......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...