Lara bungaelisya

follow me

Friday, 6 January 2012

Seandainya | Dia | Tercipta Untuk | Aku

Alhmdllah aku bersyukur...Dengan rezeki dan kesabar yang aku miliki skrg..aku ingin sedikit kebahagian untuk meneruskan kehidupan yang sementara ini.. ku harap cinta kali ini yang terakhir... aku cuba jadi yg terbaik....rasanya dah lama aku x merasa manisnya bercinta ne...cewah ayat! peristiwa2 yang pernah aku lalui buat aku takut..Tapi sampai bila.... org asyik kacau aku ja.... ada cinta kurang sikit kot..susah untuk aku terima cinta.....
tapi DIA dapat bertapak di hati aku.....terima kasih ya Allah
Andai dia tercipta untuk aku......

tapi dugaan sentiasa Ada di Saat aku mencintai dia Ramai plk yang datang ... maaf semua aku cuba untuk setia.. tapi peristiwa dlu selalu menghantui...(SETIA PADA YANG SALAH)tapi aku cuba yang terbaik...
 pada mulanya aku x suka dia tapi lau dia x msg aku rindu..aku biasa la jual mahal..biar la lau ada jodoh ada la kan???? tapi sejak bertemu dengn dia..aku jatuh hati dengan budi bahasa dia...gaya dia..dan peramah...hehhee i like!!!
dia sabar dengan aku wlpon aku ne bengon..layan x layan je dia.... suka merajuk...tapi dia sabar je nga aku...teme kasih tapi x tahu la baru2 kan sume bgs... apa pon tegok la dlu..hahahha

tapi saat ni dia lah yang ada dlm hati ku.... yang lain kamu dh terlambat..sori bnyk2... erk... sy x nk mainkn persaan korg kan??sy angap kwm je semua ,korang pom tahu kan??.. nak lebih2 sy x layan la...bkn x nak msg..lau msg rasa bersalah sbb.. ada nya DIA..  lgipom sy dh 23 dh..mau cari jodoh ma..hahahha bengon aku....
(BEAR WE & BUNGAELISYA )
bungaelisya mula kan kisah hahhaha.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...