Lara bungaelisya

follow me

Wednesday 15 February 2012

Dari| hati |Ke | Blog

Mungkin Berdiam Diri lebih baik....Aku tak akan buat kesilapan yang sama seperti kamu telah lakukan,
aku tidak akan membiarkan diri aku sengsara.dah begitu banyak hati Aku Terluka.....
Aku dan banyk belajar dengan cara yang susah,dan aku tidak akan mebiarkan ia berlaku lagi..InsyAllah
aku belajar untuk menghadapi keadaan yang lebih selamat Supaya aku tidak kecewa tapi aku tahu susah untuk mempercayai...
dan melakukan yang terbaik..tapi aku tetap akan cuba hadapi semua ne...

Aku tahu Bukan aku saja yang hadapi semua ne tetapi semua orang di sekeliling aku pernah merasakan... keadaan sebegini...
kadang2 aku takut kehilangan kekuatan dan cara aku kini....tapi aku tak boleh menangis Kerana aku tahu yang lemah dalam mata kamu adalah air mata...aku terpaksa senyuman palsu, ketawa wlpn tak lucu.... Tiap hari dalam hidup aku..

tapi hati aku tidak mungkin boleh memecahkan,kesedihan kekecewaan ini..aku begitu muda untuk membuat keputusan..sepatutnya kau  tahu mana lebih baik, kamu tidak pernah fikir pasal orang lain...
yang kamu nampak hanya kesakitan yg kamu rasa,tapi aku??

aku hanya mampu menangis
tengah-tengah malam Untuk benda yang bodoh yang sama berlaku pada aku sblm ne..
aku cuba menghadapi semua ni tapi rasa lagi teruk ...bukan mudah untuk melupakan segala-galanya,aku tidak tak tahu camana nak buat hanya mampu berdoa...berusaha selebihnya berserah pada Allah S.W.T aku tahu aku bnyak kekurangan...biar la aku sendiri menghadapi semua ne....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...