Lara bungaelisya

follow me

Monday 13 February 2012

Bila Bagi Harapan...

Manusia selalu melakukan Kesilapan..ada kala kita x sedar kita buat org terasa....berusaha untuk mendaptkan sesuatu..tapi bila ada di depan mata..mereka tidak hargai...mungkin lumrah hidup...x lari dari semua 2...terasa perasaan di permainkan atau diri sendiri yang bermain dengan perasaan sendiri....aku tak tahu apa yg aku rasa tapi yang pasti aku terasa sgt nga dia....aku sedar aku ne mudah terasa...

~Cintai KEKURANGAN ku
melebihi daripada KELEBIHAN ku.
~Cintai KELEMAHAN ku melebihi
daripada KEKUATAN ku.
~Cintai KEBURUKAN ku melebihi
daripada KECANTIKAN ku.
~Cintai KEKHILAFAN ku melebihi
daripada KESEMPURNAAN ku.

semua org nak yang terbaik dlm hidup..tapi x semua org yng dapat memilikinya.... aku x berdaya nak hadapi semua ne.. bila sedih ingat dia..di hati ne hanya Tuhan yang tahu...

Aku berharap aku x tersalah pilih lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...