Lara bungaelisya

follow me

Monday 17 October 2011

sepupu vs best fren kahwin

Alhmdllh dan selamat dona jadi isteri org.... semoga dona bahagia hingga ke anak cucu...sedih mokdik dona... syg dona..... 

persiapan kahwin di laksanakan oleh aku dan akak aku...semua kiteorg buat..huhuhu kelas anak mak jah hehhehe...aku mak andamnya..kikiki kakak aku plk jong hias2...meme pandai NoorQasehrubika ne..bak ngias.. barang hantaran pihak laki dan perempuan semua kita org buat aku bahagia bagi idea sbb aku x pandai sgt bak kata pandai kecek jah..hahhahaha

tapi x pa r aku jahit manik baju pengantin aku mekeup...kan aku nak jadi mak andam...hehehehhe semua berjalan dengan lancar..huhuhuhu 


inilah hasil kerja tangan aku... bunga tangan pon aku buat tau..2 pasal x comey kikiki





ne plk masa akak nikah dia,,,tegok baju dia kosong je aku yang jahit manik baru la kelas dona.. 2 miss puple kakak aku la 2.... yng baju hijau ma dona..biru 2 kwn baru aku..hehehhe baik orgnya..rajin plk 2...



tegok makandam x sempat nak makeup..huhuhu biasa aku yang beria2 mekeup kali ne..jadi mak andam x sempat we..muka cam apa hahhahaha....

ha ne nampak comey kan??? lelaki aku pakaikan samping je..huuhuu


kisah ne ada smbgnya sbb adalah hahhahah ne dh pagi kena tido esok sek..ops!!kerrja da..huhuhuu 

storynya..suka bena aku sbt story maklum la bnyk sgt story....ehehehhe ada lagi... bengon doh sero...
x da la lepas ne aku dh jadi makandam sape2 rsa berkenan bagi tahu la... 
koyasss......ngah bljr lagi....

klik aje..tapi blog x siap agi hehhehehe....bye....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...