Lara bungaelisya

follow me

Monday, 17 October 2011

bila mata x boleh nak pejam

hai...lama bena x update...tiba2 pagi ne rasa gatal tangan,,huhuu baru bgn dari tido... dah x boleh tido..ape kejadah pagi2 buta ne,,huuhuhu bgn mcm ne mesti rasa sedih.. tegok fesbuk pon dah boring  dh.... mcm2 org aku jumpa... tapi x mau pecaya sgt,,,, huhuhu

asyik tegok org je bahagia aku enth bila.... ada la nati kan(ayat nak sedapkan hati) 
ramainya yang mainkan perasaan aku... CINTA ah menyampah rasa,,, 
kenapa aku selalu dapt yang x serius... ???
bila keikhlasan di salah angap gini la jadinya...setia pada yang entah setia ke x...bkn nak ragu tapi nampak di depan mata...buat apa aku nak tunggu lagi...
please la jgn mainkan perasaan org...hati dan perasaan bukan bola blh di sepak..huhuhuhuu

aku akan cuba untuk berdiam diri..biar la..jodoh di tangan tuhan...ada ada la..huhuhu sedih bila hati dh syg kat org tapi org buat main2 ja.... 

datang dan pergi sesuka hati.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...