Lara bungaelisya

follow me

Sunday 18 November 2012

Jodoh Tue Rasia Allah Taniah Buat Kamu :)

ramainya kawan2 kawin dan termasuk DIa...Akhirnya kamu berkawin Jgk....Memg kamu di takdir kan untuk Dia...aku hadir sebagai ujian untuk kalian...dan aku redho..Aku hnya Mampu berdoa agar kamu Bahagia...Allahmdllh...Taniah untuk kalian...

Aku nak korg tahu aku Tak pernah nak rasa marah ke apa..tiada niat ingin bermusuh ka apa..aku percaya Qada dan Qhadar

pekara lepas bagi pegajaran pada aku untuk lebih baik...
semoga bahagia......iya.... jaga dia baik2 tau...tapi kau buat kat aku..aku tak tahu dapt maaf ke tak....sori sebb terlalu ikhlas terlalu setia dan terlalu memaafkan...jadi rasa belum sedia memaafkan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...