Lara bungaelisya

follow me

Wednesday 10 October 2012

GOMO KELANTAN GOMO

Salam 1 Malaysia
Tido Bola, mandi Bola sampai Mimpi Bola...
Semenjak 2 menjak ne..aku suka gila bola nak- nak team kelate meme minat gilo la... sampai gilo la...hahahaha ne dah separuh akhir ke 2 ,kelantan lawan selangor ish isau aku..apa pom aku harap kelantan blh masuk final....

idola aku mesti la khairul Fahmi Che Mat(Apek) masa dia x femus cm skrg ne lagi aku minat dia..minat sbb dia ganah bila main bola..life dia lantak la janji dia terbaik....!!!
aku tetap sokong team kelantan kaloh meng kelantan tetap di hati... ceh wah,,,,


malam sapa mimpi2 aku g tgk bola..huhuhu sunggh isau....


Apa pom ku harap yang terbaik Go more kelantan Gomore....
Good Luck kelantan....

Apek jago gawan molek jge v tembus....(Good Luck Apek)

sebenarnya aku ne angan2 mak jeni nok saing nga pemain bola sepak...hahahahaha cita2 tue....
gewe x sir sbb ado abe we doh....hahahaha tpi aku suko afiq semak molek hahahaha.... good luck Afiq...
                                       
afiq ado gewe doh..hahahaha semoga bhgia Afiq

1 comment:

  1. Amboi meksha...gomo kelate gomo eh.
    kemaen semangat waja lg eh...hukhuk!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...