Lara bungaelisya

follow me

Friday, 30 March 2012

Untuk Mu cik Muda Bib


Sedar x sedar dah 30 bln 3....dah hari last kak bib bekerja di jujurco....macam x pecaya plk.. sdh sgt mcm mana la nanti suasana ofis ne mesti sunyi sepi..tanpa suara kak bib masing2 buat hal sndiri...
apa2 pom sha doakan akak berjaya di tempat baru dan apa jual yg akak buat...

teme kasih bnyk2 atas tunjuk ajar selama ne...bnyk yang sha bljr nga akak dari x tahu apa2....sampai pandai.. 
wlpn sdh sha kena kuat kena bljr buat keputusan sendiri...dah x boleh tnya pendapat kak bib dh la... huhuhuhu
Cik bib maafkan sha lau ada slh silap....slma kita knl..jasa akak sha ingt smpai bila2..good luck cik bib..nati jgn lupa sha tau...
lau dh kawin....nak g mana2 hehehhee

kenagan Terindah....
Selama ini Kumencri-cari Teman yang sejati
Buat menemaniPerjuangan suci

Bersyukur kini PadaMu Illahi
Teman yang dicari Selama iniTelah kutemui

Dengannya di sisi Perjuangan ini
Senang diharungi Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa Agar berkekalan Kasih sayang kita

Kepadamu teman Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan Segala-galanya
Itulah tandanya Kejujuran kita

1 comment:

  1. HAHAHA....ok bereh meksha.
    makasih. akak pun minta maap kalau ada salah silap tau.
    meksha kena kuat lepas ni. baru la kita tak rasa sedih selalu. chill...

    ala, nnti senang-senang kita lepak tau. heh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...