Lara bungaelisya

follow me

Wednesday, 2 November 2011

Sedih?Terharu...=Blurr


selamat pagi...mcm biasa la pagi aku dikejutkan dengan bunyi rinGGGG!!!!! ah 5 minit lagi lah...emm tido balik....hahhaha aku terjaga sendiri sebelum jam 2 bunyi balik....bgn dengan degar suara Aqil yg tegah poppet popet...baru dapat mulut katakan..huhuhu tiba2 aku cakap dekat akak aku....

Mokdek: cnor teringin nak mek gerok pagi cm g sek dlu...
Cnor: ah bangun lah..
                                                               dia terus tido...emmm

aku bgn buat senaman ehceh nak kurus la konong..tapi bgs u kesihatan kan???hahahha ada peminat...cnor bagn blk dia ckp aku jeles tgk kau senaman..hehehehe kita pon sama2 la buat senaman
baru aku mandi.....glummm..

emm lps mandi aku makeup sikit2..huhuhu
dan terus bersiap g kerja...kebelakangan ne aku asyik pelupa ja..entah ngah ingt kat sapa entah...hahha terlupa helmet plk..patah balik g amik.. emmm nyayok...syg muda2 dah pelupa..hahhaha

turun pada lif..ah mamak ne ada...mamak ne satu flat nga aku...fist aku jumpa dia..aku ckp ensemnya..em biasa la org ensem mana nak tegur aku ne..biar la..aku pon sombong gak... pahtu aku jumpa lagi sbb satu flat mesti selalu jumpa... aku paking motor sebelah dia..hahhaha aku dh malu dh nak g kat motor...tiba dia tegur..
mamak:  Salam...
Aku: diam x ckp apa pon
mamak: oh sombong..
aku: senyum ja..
mamak: awk jgn paking motor sini... basah kena hujan nati pahtu dia tanya kerja kat mana?? mcm2 la...
Aku: senyum ja aku tahu...ckp sorg2 mamak ne..(dlm hati)aku dh nak naik motor dh...
Mamak: bye AWWak bwk motor elok2 sampai msg tau'????
aku : senyum la jgk....
lps pada 2..dia jumpa aku selalu tegur..depan mak cik2 ke pakcik ka dia tegur...bengon betul mamak ne... maklum la satu flat...dia selalu tegur Assalamualaikumm..akak aku yang jwb...dia suka kacau aku time aku nak masuk lif dia nak klur..nati dia tutup lif 2..aku nak ckp bengoOn tegok dia,,,,terus diam hahahha... yang kelakar pagi tadi...aku turun lif dia ada plk..alamak nak lari ikut mana ne...aduh aku jln dh mcm apa dh lau org tegok...aku terpaksa lalu ikut depan dia...dia tegur....
Mamak: salam..slmt pagi....sihat''ada kertas kat motor
Aku...x senyum pon lalu dn terus berlalu...blurr je..
skali aku tegok dlm bakul motor aku ada kertas hahahaha gelak sorng akku...
tapi....kenapa er lelaki...lau x da x da semua..hilang..bila dtg..semua dtg aku keliru..... aku x nak yg lepas terjadi lagi dlm hidup aku....aku akan cuba yang terbaik..Ya Allah Tunjukan la aku jln yang benar,,jgn biar keliru dtg dlm diri dn jiwa ku...aku nak setia pada org yang ikhlas mencintai aku dn menyayangi aku....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...